Samsung Galaxy S20 Ultra ma kilka problemów, jednym z nich jest pękające szkiełko od aparatu
Samsung Galaxy S20 Ultra to obecnie jeden z czołowych flagowców. Okazuje się jednak, że użytkownicy zgłaszają liczne problemy, jak pękająca szybka w aparacie.
Flagowiec z problemami
Samsung Galaxy S20 Ultra to jeden z najdroższych flagowców na rynku. W Polsce dostaniemy go za około 5999 zł. a według producenta, duża część kosztów to aparat. Tylni wyposażono w czujnik 108 MP, co stanowi uzasadnienie dla takiego kosztu. Jednak niektórzy z jego użytkowników zgłosili poważne problemy podczas korzystania z tego obiektywu, które są głównie związane z rzekomą niemożnością skupienia się na krótkich dystansach. Większość problemów dotyczy oprogramowania oraz narastających z nim problemów. Okazuje się, że auto-focus w kamerze telefonu nie potrafi odpowiednio wyśrodkować obrazu. Taki przykład można zobaczyć poniżej:
With April security patch I got this new DJ feature on my Galaxy S20 Ultra. Such a crappy camera really disappointed from this phone. If I knew update won’t make a major difference I would have returned it on the first week. Fck you Samsung for wasting my $1400 never Samsung 🤬😡 pic.twitter.com/zLxHa9OzBa
— Dawood (@pegasaie) April 9, 2020
Jednakże Samsung wypuścił już łatkę oprogramowania, która znaczącą poprawiła jakość focusa i ułatwiła życie użytkowników. Pojawiają się jednak kolejne głosy, że bateria pomimo dużej pojemności nie wytrzymuje jednak zbyt długo i czas pracy jest rozczarowujący.
Samsung Galaxy S20 Ultra i samopękająca szybka
Jednak nie problemy z oprogramowaniem są największym zmartwieniem Samsunga. Na oficjalnym forum producenta pojawiło się szereg tematów związanych z samoczynnie pękającą szybką ochronną aparatu. Niektórzy użytkownicy twierdzą nawet, że uszkodzenie następuje kilka dni od zakupu!
Poszkodowani użytkownicy twierdzą, że nie upuścili ani nie świadomie uszkodzili swoich smartfonów w jakikolwiek sposób, a nawet wtedy, gdy używane były futerały ochronne premium. Niektórzy zauważyli uszkodzenie dopiero po wyjęciu telefonu z kieszeni, nie odczuwając żadnych uderzeń ani uderzeń podczas przenoszenia.
Jeden z nabywców opisał, że skontaktował się w tej sprawie z Samsungiem, a ten wysłał go do jednego z serwisów, gdzie za naprawę zapłacił 100 dolarów. Dlaczego użytkownik ma zapłacić za naprawę? Samsung nie uznaje pęknięcia jako element gwarancji, a samo uszkodzenie określa jako „kosmetyczne”, albowiem nie wpływa na działanie urządzenia. Jak czytamy na oficjalnym forum pod jednym z postów dotyczących uszkodzenia:
Przykro nam z powodu pęknięcia na obiektywie kamery. Niestety, gwarancje Samsung Phone nie pokrywają kosmetycznych uszkodzeń. Jeśli są Państwo zapisani do Samsung Premium Care, mogą Państwo skonfigurować naprawę w autoryzowanym centrum naprawczym lub u partnerów Samsung.