Reklama

CD-Action jednak przetrwa na rynku! Czytelnicy mogą także weprzeć rozwój czasopisma

CD-Action pozostaje na rynku i ma nowego właściciela. Do tego dochodzi możliwość wsparcia ze strony fanów w kwestii rozwoju czasopisma o grach wideo.

CD-Action pozostaje na rynku

Ostatnie doniesienia w sprawie CD-Action nie napawały optymizmem. „Gdyby nie koronawirus, ‘CD-Action’ i tak zostałoby zamknięte w ciągu pół roku” – tak stwierdził jeden z pracowników czasopisma w wywiadzie dla serwisu Polygamia.pl. Wydawnictwo Bauer sprzedało CD-Action oraz PC-Format, a nowym właścicielem magazynów zostało Fantasyexpo. Oznacza to, że kultowe czasopismo dla wielu pozostaje na rynku. Oficjalne ogłoszenie miało miejsce wczoraj koło godziny 23:01 na oficjalnej stronie czasopisma. Zapowiedziano rewolucyjne zmiany, ale fani nie muszą się obawiać jednego:

Reklama

[…] Co dalej? Przede wszystkim nie musicie obawiać się o papierowy magazyn – będzie ukazywać się zgodnie z harmonogramem, a za tworzenie go odpowiedzialna będzie dobrze wam znana ekipa. Każdemu jednak, kto wie, czym na co dzień zajmuje się Fantasyexpo, do głowy przychodzi jeszcze jedna oczywista korzyść z takiej współpracy. […]

CD-Action pozostaje na rynku

W planach jest rozbudowa strony internetowej oraz jej modernizacja do bardziej współczesnych warunków. Czasopismo zachwala nową współpracę i obiecuje, że jest to nowe otwarcie w ich wykonaniu. Okazuje się, że nowy właściciel ma dużo wspólnego z CD-Action:

[…] to oni (Fantasyexpo przyp. red.) w 2014 zorganizowali nam CD-Action Expo, sami są też związani emocjonalnie z CDA. Nie wyobrażamy sobie lepszego obrotu spraw. […]

Złośliwi jednak punktują CD-Action, że ta decyzja jest spóźniona o co najmniej 10 lat i że decyzja o reanimacji czasopisma jest „pudrowaniem trupa”. Inni krytycy komentują, że czasopismo już dawno utraciło swój elitarny charakter i zatrzymało się w rozwoju.

Możliwość wsparcia ze strony fanów

To nie jedyna wiadomość dla fanów czasopisma. Ruszyła także specjalna strona na której będzie można dołożyć swoją cegiełkę w rozwoju czasopisma. Jednakże o starcie kampanii wspierającej zainteresowani zostaną dopiero poinformowani. Nie wiadomo kiedy ma ruszyć, jednak można się zapisać do newslettera.

Reklama

Póki co nie wiadomo nic więcej o planach dotyczących czasopisma. Mamy póki co obietnice większej digitalizacji oraz zapowiedź nowych materiałów wideo. Czy poprzedni redaktorzy wrócą do redakcji? Tego nie ujawniono, podobnie jak nowego (bądź starego?) składu redakcyjnego.

Czy nowy rozdział w historii CD-Action będzie przełomem czy… smutnym końcem?

CD-Action pozostaje na rynku
Reklama